• OMX Baltic0,5%303,56
  • OMX Riga−0,29%868,6
  • OMX Tallinn0,35%1 998,72
  • OMX Vilnius0,13%1 207,03
  • S&P 5000,72%5 886,55
  • DOW 30−0,64%42 140,43
  • Nasdaq 1,61%19 010,08
  • FTSE 1000,04%8 606,43
  • Nikkei 225−0,14%38 128,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,14
  • OMX Baltic0,5%303,56
  • OMX Riga−0,29%868,6
  • OMX Tallinn0,35%1 998,72
  • OMX Vilnius0,13%1 207,03
  • S&P 5000,72%5 886,55
  • DOW 30−0,64%42 140,43
  • Nasdaq 1,61%19 010,08
  • FTSE 1000,04%8 606,43
  • Nikkei 225−0,14%38 128,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,14
  • 28.12.15, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reval Takso juhid hülgasid firma ja koondusid Taxifys

Kuu alguses Taxifyst lahkumisest teatanud Reval Takso endised juhid tegid Taxifyga koostöö jätkamiseks endale ühise uue märgi. Juhtide teatel räägib Taxify kasuks populaarsus klientide seas ja juhtidele soodsam hinnastamine.
Reval Takso
  • Reval Takso
  • Foto: Raul Mee
„Taxify kaudu tuleb meile rohkem tellimusi kui ühestki teisest taksoäpist,“ ütles üks Revalist lahkunud taksojuhtidest Peep Pilve, kes on taksonduses töötanud 26 aastat. „Vanade taksofirmade loodud rakendused maadlevad alles vigade parandamisega, mis tekitavad palju pahameelt nii klientide kui ka juhtide seas,“ viitas ta ilmselt tänavu kevadel loodud rakendusele TaxiGo, kuhu Reval ja veel mõned väiksemad taksofirmad on koondunud.
„Lisaks pakub Taxify taksojuhtidele paremat hinda, mis on ka väga oluline. Paljud taksojuhid teevad enda ära elatamiseks 14-16tunniseid tööpäevi. Taxify võimaldab raha säästa ja tööpäevi pisutki lühendada,“ selgitas Pilve.
Revali endised juhid on Taxify süsteemis punase märgi all, kuhu on koondunud ligi 30 Reval Takso endist juhti. Nende sõnul on ka teistel taksojuhtidel huvi nende tegemise vastu suur.
„Taxify tulek on muutnud taksonduse turgu,“ tõdes Pilve. „Kõigepealt hakkasid tänu Taxify reitingute süsteemile kaduma ulmelisi hindu küsivad piraattaksod ja ebaviisakad taksojuhid. Nüüdseks on ilmselge, et ka vanade taksofirmade mudel enam ei tööta. Enamik tellimusi tuleb läbi Taxify,“ rääkis Pilve.
Reval Takso teatas detsembri alguses, et lõpetab koostöö Taxify mobiilirakendusega, kuna ei taha sõita kõrvuti piraattaksodega. Taxify teatel lõpetasid nemad Reval Taksoga koostöö juba mitu päeva varem, kuna taksofirmal olid Taxify ees võlgnevused.
Varem on Taxifyst lahku löönud Tulika Takso ja Tallink.
Reval Takso juhatuse liige Alo Tintse ütles siis pressiteate vahendusel, et ettevõte eelistab liituda sellise mobiilirakendusega, mis vahendab professionaalsete litsentseeritud taksode teenuseid ning selleks eelistatakse Taxigod.
 
Taxify asutaja Markus Villig ütles toona aga Äripäevale, et maksevõlad tekkisid Reval Takso dispetšerikeskusega, kuid juhtide otsustati teha otse lepingud. „Tegelikult Reval Takso juhid on Taxify rakenduses samamoodi kättesaadavad nagu enne, lihtsalt Reval Takso kui dispetšerikeskus ei ole enam asjaga seotud,“ nentis Villig.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele