• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hiigelklient lõi Facebooki reklaamides kahtlema

    P&G pesuvahendid Wal-Marti kauplusesFoto: Scanpix/Reuters

    Maailma suurim reklaamiostja Procter & Gamble lõi kõhklema sotsiaalvõrgustikus Facebook avaldatud reklaamide efektiivsuses.

    Firma turundusjuht Marc Pritchard tunnistas, et ettevõte on turu segmenteerimise ja eri kliendigruppide püüdmisega liiale läinud. „Me sihtisime liiga palju ja läksime liiga kitsaks,“ ütles Pritchard intervjuus ajalehele Wall Street Journal.
    Võimalus potentsiaalseid kliente vahetult kõnetada on Facebooki ärimudeli nurgakivi. Mida täpsemalt sihtgrupile sihitud reklaam, seda kõrgem hind.
    Möödunud aastal teenis Facebook reklaamidelt tulu 17,08 miljardit dollarit, mis oli aastatagusega võrreldes 49% suurune kasv. Võrgustikul on kuus 1,7 miljardit aktiivset kasutajat.
    P&G ei kavatse siiski Facebookis reklaamimise eelarvet kärpida. Küll aga võivad P&G kõhklused olla signaaliks muutuvast trendist – ka teised suured tarbekaupade müüjad ja väga tuntud kaubamärgid on hakanud möönma, et müügile on siiski kasulikum laiemat auditooriumi püüda.  
    Juunis lõppenud majandusaastal kulutas P&G reklaamile 7,2 miljardit dollarit. Läinud aasta lõpust alates on P&G hakanud taas suurendama telereklaami osa.
    Facebook omakorda arendab välja uusi just suurklientidele mõeldud reklaamitooteid. Samuti on sotsiaalvõrgu kasutajatel raskemaks tehtud reklaamide blokeerimine.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Porto Franco laenuleping häbistab üht korralikku saladust
USA jaemüük kasvas ootamatult
USA jaemüük kasvas augustis ootamatult, sellele aitasid kaasa kooliaasta algus ning valitsuse abirahad. See annab lootust, et Ühendriikide majandus ei aeglustu kolmandas kvartalis nii järsult, kui oodatakse, vahendab Reuters.
USA jaemüük kasvas augustis ootamatult, sellele aitasid kaasa kooliaasta algus ning valitsuse abirahad. See annab lootust, et Ühendriikide majandus ei aeglustu kolmandas kvartalis nii järsult, kui oodatakse, vahendab Reuters.
Kodulavastus - nipp, mis aitab müügile ja üürile kaasa
Emotsioon, mis meid tabab kellegi koju sisse astudes, on tihti määrava tähtsusega. Lõhnad, valgus, detailid – kõik see kujundab arvamust esimeste sekundite jooksul. Kuidas valmistada oma kodu ette müügiks või üüriks nii, et tehing toimuks võimalikult kiiresti ja hea hinnaga? Septembrikuu Sisustaja uuris asja.
Emotsioon, mis meid tabab kellegi koju sisse astudes, on tihti määrava tähtsusega. Lõhnad, valgus, detailid – kõik see kujundab arvamust esimeste sekundite jooksul. Kuidas valmistada oma kodu ette müügiks või üüriks nii, et tehing toimuks võimalikult kiiresti ja hea hinnaga? Septembrikuu Sisustaja uuris asja.
Euroopa Liidu automüük pööras langusse, Eestis kasvab
Kevadise tempoka tõusu järel pööras juulis ja augustis uute sõiduautode müük Euroopa Liidus langusse, edastas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit.
Kevadise tempoka tõusu järel pööras juulis ja augustis uute sõiduautode müük Euroopa Liidus langusse, edastas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit.