• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.02.17, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uusi parvlaevu saadab internetis nurin

TS Laevad on langenud Facebookis reisijate pahameele alla, sest Saaremaa liinil sõitval uuel parvlaeval Tõll on ebameeldiva üllatusena väga kitsas autotekk.
Parvlaev Tõll
  • Parvlaev Tõll
  • Foto: Toni Läänsalu, Postimees/Scanpix
TS Laevade Facebooki lehel võtab veokijuhtide mure kokku Rait Mändla, kelle sõnutsi on mõistetamatu, kuidas uued laevad nii läbimõtlematult on tellitud. Tema kirjelduste kohaselt mahub Tõllu pardale ainult kaks veokite rivi. Kui nende keskele aga kaubik peaks sattuma, siis mahub see sinna vaid juhul, kui oma peeglid kokku klapib, vahendas Saarte Hääl.
Seejuures on keeruline ka veokist väljaronimine, kuna kabiini uks läheb lihtsalt vastu rõdu (ülemine tekk – toim) äärt. “Jooned maas on ainult sõidukatele, veokamehed peavad tunde järgi panema ja kui tähelepanu natukenegi hajub, oled juba külgepidi rõdus,” kirjeldab Mändla veokijuhtide muret.
Autojuhid nurisevad parvlaeva Tõll liiga ahta autoteki pärast.
  • Autojuhid nurisevad parvlaeva Tõll liiga ahta autoteki pärast.
  • Foto: Toni Läänsalu, Postimees/Scanpix
Kurioosse näitena toob ta välja, kuidas parvlaeva Leiger pardal sõitis esimestel päevadel üks kaubaauto end lihtsalt otsapidi rõdu alla kinni nõnda, et juppe lendas. Sellest intsidendist levib internetis ka videosalvestus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsioonijuht Sirle Arro tõdes Saarte Häälele, et nende töötajad annavad endast parima, et suurema nõudlusega reisidel mahutada laevale võimalikult palju soovijaid. “Mõnikord võib see tähendada ebamugavamat olukorda mõnele autojuhile autouksest väljumisel,” nentis ta. Uued parvlaevad mahutavad Arro sõnul kokku 150 sõiduautot ja saavad maksimaalselt peale võtta 12 suurt sõidukit (sh busse ja veoautosid), lisaks mahub väiksemaid sõidukeid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele