Äripäeva selle nädala graafikud tutvustavad parimaid turunduskampaaniaid ja näitavad, milline kaup võidutseb meie poeriiulitel. Kui üks Eesti firma leidis oma parima kliendi Soome kaitseväest, siis USA hiiglane Twitter sööstleb madallennus.
- Twitteri aktsia on vabalanguses. Foto: Reuters/Scanpix
Kõige edukamad digikampaaniad on naljakad, isikupärased, geniaalsed, isegi veidi napakad ja tülinorivad, kuid mitte kunagi tõsised, harilikud või ametlikud. Äripäev näitas, mida teevad head brändid teistmoodi.
Kaubaketid pakuvad rohkem kodumaist kaupa, aga mõnes tootekategoorias on väga suur osakaal välismaisel kaubal,
selgus konjunktuuriinstituudi uuringust. Ühtlasi selgus, et kodumaise kauba saab kätte odavamalt.
Kirjutasime Põltsamaa lähedal Eskus tegutsevast töörõivaste tootmisega tegelevast firmast, mis on suutnud käivet ja kasumit kasvatada nii palju, et kvalifitseerub gasellettevõtteks. Ponte OÜ üks mahukamaid töid läbi aegade on olnud suviste ja talviste vormirõivaste õmblemine Soome kaitseväele, kusjuures see aitas firmal masu üle elada.
USA president Donald Trump on Twitteri kõvasti pildile toonud, samas ei suuda Twitter seda populaarsust rahaks pöörata.
Millised võimalused investoril on?
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.