Soomlaste uus idufirma koondab ühte portaali kokku kõigi Soome ülikoolide andmed, et selle abiga meelitada riiki kuni 100 000 välistudengit, kirjutas Kauppalehti.

- Peter Vesterbacka
- Foto: Veiko Tõkman
Väljaande sõnul hakkab idufirma Finn-Ed Hub Aasias turundama
Soome kõrgkoole ja haridusteenuseid, tehes seda põhiliselt sotsiaalmeedia vahendusel. Ettevõtte võimalike klientidena on sihikul Hiina mobiilirakenduse WeChat 800 miljonit kasutajat.
Uuel idufirmal on kontor nii Tamperes kui ka Hongkongis ning projekti konsultant on Rovio marketingiboss Peter Vesterbacka, kirjutas väljaanne. Vesterbackat on juba mõnda aega huvitanud haridusturundus – intervjuus Kauppalehtile prognoosis ta, et 100 000 välistudengit tooks riiki rohkem raha, kui Soome riik kulutab oma ülikoolidele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!