• OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • 26.02.18, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxify juhid ähvardavad hakata ise hindu määrama

Taxify juhtide Facebooki grupis on avaldatud postitus, kus juhid teatavad, et alates 5. märtsist võtavad nad endale õiguse sõiduhindu ise määrata, kirjutas Ärileht.
Taxify taksojuhid avaldasid ettevõtte peakontori ees meelt uue hinnapoliitika vastu.
  • Taxify taksojuhid avaldasid ettevõtte peakontori ees meelt uue hinnapoliitika vastu.
  • Foto: Andras Kralla
Eesmärk on, et hind poleks ei juhi jaoks naeruväärselt madal ega ka sõitja jaoks liiga kõrge. 12 tunniga on aktsiooniga liitunud umbes 50 juhti.
Juhid esitasid jaanuari lõpus Taxify'le palve vaadata baashinnastus üle, kuid nende esindaja Olavi sõnul pole firma sellele kuidagi reageerinud. Seetõttu kavatseb osa juhte, keda praeguseks on kogunenud poolesaja ringis, hakata klientidelt küsima oma määratud kokkuleppehindu.
Juhtide esindaja Olavi sõnul on selline tegevus igati seadusega kooskõlas. "Vastavalt ühistranspordiseadusele määrab hinna ju tegelikult vedaja, mitte platvorm, mis vahendab sõitu," ütles Olavi Ärilehele. Ta lisas, et klient ise otsustab, kas on nõus või loobub ja võtab järgmise, mis sõidab "naljahinnaga".

Artikkel jätkub pärast reklaami

Taxify esindajalt ei õnnestunud Ärilehel kommentaari saada.
Loe lähemalt Delfi Ärilehest.
Taxify ja juhtide tüli
Veebruari algul korraldasid Taxify juhid ettevõtte kontori ees meeleavalduse, kus nõudsid uue hinnastamissüsteemi tagasipööramist, sest nende väitel vähenes uue süsteemiga nende teenistus kuni 30% võrra.
Taxify juhtide haldur Maria Jürisson selgitas toona Äripäevale uut hinnastamise süsteemi: „Tavalisel ajal maksab klient baashinda, aga kui kuskil tekib juhtide defitsiit, siis rakendub automaatselt hinnakordaja. See motiveerib juhti kliendi juurde sõitma ja tagab kliendile suurema tõenäosusega teenuse,“ selgitas Jürisson. Tema sõnul on teenistuse vähenemise puhul märksa olulisem roll sesoonsusel – näiteks jaanuaris on inimesed kokkuhoidlikumad ning see väljendub ka kuni 20% vähemas nõudluses.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele