Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas jõudis Põhjala Eestist maailma tippu?
Põhjala pruulikoda Noblessneris. Esimese uue õlle villimine uues pruulikojas. Sinna kolides sõlmis pruulikoda tavatult pika ehk 15aastase üürilepingu.Foto: Liis Treimann
Veidi vähem kui kümnend tagasi tekkis Eestis käsitööõllede ja väiketootmiste buum. Selle najal loodi ka Põhjala pruulikoda, mis on kasvanud mõne aastaga maailma paremikku nii pruulikoja kui ka oma toodetega.
Kuidas teha Eestist toodet, mis saab maailma paremate sekka ja kuidas lisaks uute toodete turule toomisele luua ka nende tarbimist soodustavat kultuuri? Sellest ning väiketootja võludest ja valudest räägib saates "Läbilöök" Põhjala pruulikoja juht Enn Parel.
Saatejuht on Rivo Sarapik.
Kuula saadet "Läbilöök" Äripäeva Raadio kodulehelt siit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.