Vaid kuue sammu abil saad koostada töökuulutuse, mis jääb silma ja inspireerib potentsiaalseid huvilisi kandideerima.

- Töökuulutus peab olema strateegiliselt koostatud
- Foto: Shutterstock
Enamik töökuulutusi on igavad. Aeg on edasi läinud, aga töökuulutusi koostatakse sageli samamoodi nagu siis, kui kandidaadid saatsid oma sooviavaldusi faksi teel. Need töö kuulutused üldjuhul ei inspireeri sobivaid inimesi kandideerima ega ava ettevõtte potentsiaali ja võimalusi. Hea uudis on aga see, et üsna lihtne on end selle igava massi seast nähtavaks teha.
Seotud lood
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. ASi SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutavad juba ligi pooled äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.