• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 17.10.20, 12:15

Uus Octavia ehk terve Eesti muutus digitaalsemaks

Škoda Octavia on jätkuvalt praktilisuse musternäide, ent uus mudelipõlvkond tõotab Eesti autokasutajate ootusi siiski mõnevõrra muuta.
Välimus on endiselt octavialik. Eelmise põlvkonna mudeliuuenduse käigus tekkinud nn poolitatud esituled on möödanik.
  • Välimus on endiselt octavialik. Eelmise põlvkonna mudeliuuenduse käigus tekkinud nn poolitatud esituled on möödanik. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Tšehhide versioon Volkswagen Golfist on Maarjamaal korraliku auto mõõdupuu. „Siin jagub peaaegu sama palju ruumi kui Octavias!“ on suur kompliment. Sageli kuuleb „Mnjaa, Octavia jätab kvaliteetsema mulje.“ Veelgi sagedamini „Kuule, normaalse Octavia saab palju odavamalt!“ Või siis lakooniliselt „Ma ei tea, Octavia tundub siiski parem olevat.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele