• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 22.10.20, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Roman Zaštšerinski: sõbrad helistasid ja sõimasid reeturiks

Restoranide Moon, Kolm Sibulat, Mantel & Korsten kaasomanik Roman Zaštšerinski rääkis Delovõje Vedomosti korraldatud ärifoorumil, kuidas koroonakriis tema paikapandud elu pea peale keeras ja kuidas tema muutis oma restoranide tööd.
Tippkokk ja restoraniettevõtja Roman Zaštšerinski ning kolm sibulat.
  • Tippkokk ja restoraniettevõtja Roman Zaštšerinski ning kolm sibulat.
  • Foto: Meeli Küttim
„Oma esimese restorani tegime me 2009. aastal. Nägime võimalust. Kuni selle ajani polnud 500 krooni restoraniklientidele mingi raha. Ma teadsin ettekandjat, kes võis ühelt kliendilt saada pool kuupalka. 2009. aastal kõik muutus: rahast sai jälle raha, ja me nägime võimalust avada keskklassi restoran. Me isegi ei nimetanud seda restoraniks, sest restoranist oli saanud sõimusõna,“ rääkis Zaštšerinski.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele