• OMX Baltic0,28%308,89
  • OMX Riga0,3%895,98
  • OMX Tallinn0,01%2 092,73
  • OMX Vilnius0,23%1 205,91
  • S&P 5000,09%6 005,88
  • DOW 300,00%42 761,76
  • Nasdaq 0,31%19 591,24
  • FTSE 1000,4%8 867,73
  • Nikkei 2250,32%38 211,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%89,71
  • OMX Baltic0,28%308,89
  • OMX Riga0,3%895,98
  • OMX Tallinn0,01%2 092,73
  • OMX Vilnius0,23%1 205,91
  • S&P 5000,09%6 005,88
  • DOW 300,00%42 761,76
  • Nasdaq 0,31%19 591,24
  • FTSE 1000,4%8 867,73
  • Nikkei 2250,32%38 211,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%89,71
  • 08.10.21, 06:00

Ohu märk Rail Balticu ja 2 + 2 teede kohal – kas enne saab otsa aeg või raha?

Kuigi järgmise aastani on Eesti suurte taristuprojektide rahastus kindel, siis edasine areng võib takerduda võimekuse, kiire hinnakasvu ja koroonamõjude taha. Suurte projektide ajagraafikud on juba segi.
Tallinna–Tartu maantee ehitus.
  • Tallinna–Tartu maantee ehitus.
  • Foto: Andras Kralla
Millised on Eesti võimalused praeguses muutunud maailmas viia lõpuni Rail Baltica ja neljarajaliste maateede ehitus, arutasid raadiosaates "Eetris on ehitusuudised" RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.06.25, 08:26
Kuidas teha kestlikkusest oma konkurentsieelis?
Juhtidel on aeg küsida, mida kestlikkus nende ettevõttele tegelikult tähendab. Muutuv ärikeskkond eeldab, et kestlikkusest saab tööriist, millega tugevdada oma meeskonda, partnereid ja äri vastupanuvõimet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele