Ohu märk Rail Balticu ja 2 + 2 teede kohal – kas enne saab otsa aeg või raha?
Kuigi järgmise aastani on Eesti suurte taristuprojektide rahastus kindel, siis edasine areng võib takerduda võimekuse, kiire hinnakasvu ja koroonamõjude taha. Suurte projektide ajagraafikud on juba segi.
Millised on Eesti võimalused praeguses muutunud maailmas viia lõpuni Rail Baltica ja neljarajaliste maateede ehitus, arutasid raadiosaates "Eetris on ehitusuudised" RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.