Eesti ükssarviku Pipedrive kaasasutaja Ragnar Sass saabus Münchenis toimuvale iduettevõtluse festivalile Bits&Pretzels otse Ukrainast ning kutsus ka Saksa ükssarvikute loojaid üles sõjas riiki aitama.

- Tehnoloogiaettevõtte Pipedrive kaasasutaja Ragnar Sass astus eile Münchenis 5000 investori ja ettevõtja ette Ukraina sõjaväe vormis, mille ta sai Ukrainast kingituseks. Kollases Eesti e-residentsuse juht Lauri Haav.
- Foto: Felix Buske
„Pole kahtlust, et Ukraina võidab, aga selle jaoks on vaja palju rohkem toetust kogu Euroopa ja eriti Saksamaa poolt. Me ei tohi unustada, et Ukraina võitleb kogu Euroopa eest,“ rõhutas Sass festivalil, kus osales üle 5000 inimese. Ta saabus sündmusele kõnet pidama otse Kiievist, kuhu viis Ukraina sõjaväele annetuseks mõeldud maastureid. Tema osalusel Ukrainasse toimetatud kokku 101 maasturit, mis on aidanud üle 50 üksuse, edastas pressiteade.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Fotoreportaaž
Ukrainaga tihedalt seotud IT-ettevõtja Ragnar Sassi initsiatiivil osteti-koguti eelmisel nädalal Eestist kokku 14 džiipi ja väikebussi ning sõidutati need kolonnis laupäevaks Lvivi, annetusena sealsele armeele. Äripäev tegi selle retke ühe auto juhtidena kaasa, saabudes kohale märgilisel hetkel.
Iduettevõtja ja Ukraina ettevõtjatega tihedalt läviv Ragnar Sass rääkis hommikuprogrammis, et nädalavahetusel toimunud tegevus annab kindluse, et sõjast hoolimata jääb Ukraina riik püsima. "Vanaisad ühinevad armeega, olen kindel, et Kiiev püsib," rääkis ta.
Ükssarvikuks saanud Pipedrive’i asutaja ja aktiivne iduettevõtja Ragnar Sass rõõmustas presidendilt saadud teenetemärgi üle ja leidis, et sai selle avansina.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.