Soomlased valisid esmaspäeval välja kuus sõidukit, mille seast meie põhjanaabrid selgitavad välja 2024. aasta parima. Selgub, et Eesti ja Soome autoasjatundjate eelistused on küllaltki sarnased.
Äripäeva ajakirjanik Karl-Eduard Salumäe sai üht aasta auto konkursi finaali jõudnud sõidukit, Volkswagen ID. Buzzi, testida juba tänavu märtsis.
Foto: Andras Kralla
Soome autoajakirjanikke koondav AuLi valis finalistid 33 sõiduki seast. Konkursi esimeses voorus osalenud sõidukitest oli kolmandik Hiinast, kuid ükski ei pääsenud finaali. Konkursil andis oma hääle 57 AuLi liiget.
Porsche 911 sai sel kuul 60. Juubilari hirmkiire luksusversioon Turbo S jätab selge mulje veel enne parklast välja jõudmist. Ja paneb 911 üle laiemalt mõtlema.
Aasta autot on Eestis valitud juba üle 20 aasta. Nüüd on asjad jõudnud nõnda kaugele, et siinmail selgitatakse välja ka parim sportauto ning seda mitte üksnes paberi peal – kaks nädalat tagasi toimus finalistide proovisõidupäev.
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.