Huulepulgaindeks annab teada, et kui inimesed tahavad endale midagi lubada, ostavad nad pigem soodsamaid, nii-öelda taskukohaseid luksusesemeid. Foto: Scanpix
Nii on näiteks Target välja tulnud märgisega “affordable joy” ehk eesti keeles taskukohane rõõm. Selle alla kuuluvad erinevad kosmeetikavidinad ja muud heaolutooted. Samuti võib kauplustes üha enam näha luksuslikuna tunduvaid, ent siiski pigem odavama hinnaklassi tooteid.
Algaval 2024. aastal toob vinduv majanduslangus ettevõtetele surve koondada ja kärpida, et jääda ellu. Kuid on ka neid, keda võib järgmisel aastal saata suur edu.
Majandusteadlasena olen veendunud, et 2024. aasta kõige olulisem teema on majanduslangus ja kasvama hakkav tööpuudus, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.