• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,4%6 094,17
  • DOW 30−0,38%44 395,45
  • Nasdaq −0,68%19 918,05
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,4%6 094,17
  • DOW 30−0,38%44 395,45
  • Nasdaq −0,68%19 918,05
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 14.01.24, 08:30

Huulepulgaindeks annab teada: nii käituvad ostjad alanud aastal

Jaemüügiketid näevad, et inimesed tahavad kalli kraami asemel soetada üha enam nii-öelda taskukohaseid luksusesemeid, vahendab BBC.
Huulepulgaindeks annab teada, et kui inimesed tahavad endale midagi lubada, ostavad nad pigem soodsamaid, nii-öelda taskukohaseid luksusesemeid.
  • Huulepulgaindeks annab teada, et kui inimesed tahavad endale midagi lubada, ostavad nad pigem soodsamaid, nii-öelda taskukohaseid luksusesemeid. Foto: Scanpix
Nii on näiteks Target välja tulnud märgisega “affordable joy” ehk eesti keeles taskukohane rõõm. Selle alla kuuluvad erinevad kosmeetikavidinad ja muud heaolutooted. Samuti võib kauplustes üha enam näha luksuslikuna tunduvaid, ent siiski pigem odavama hinnaklassi tooteid.

Seotud lood

Suur lugu
  • 29.12.23, 06:00
SUUR ETTEVAADE 2024: nii mõnegi jaoks on keeruline aeg alles ees
Algaval 2024. aastal toob vinduv majanduslangus ettevõtetele surve koondada ja kärpida, et jääda ellu. Kuid on ka neid, keda võib järgmisel aastal saata suur edu.
Arvamused
  • 31.12.23, 08:23
Raul Eamets: uue aasta põhiteema on kristallkuulitagi selge
Majandusteadlasena olen veendunud, et 2024. aasta kõige olulisem teema on majanduslangus ja kasvama hakkav tööpuudus, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele