2. peatükk

Kuidas saab ettevõte sõidukite kasutamise pealt kulusid kokku hoida?

Mis on sisuturundus?

Erinevalt mujal maailmas levinud viisidest on Eestis nii ettevõtted kui ka eraisikud harjunud sõidukeid pangalt liisima, kuid on ka olemas lihtsam, mugavam ja ilma sissemaksuta alternatiiv – täisteenusrent. Mis see on ja kuidas saab auto rentimine olla parem liisimisest, selgitab üle 15 aasta sõidukite täisteenusrenti pakkuva Rentest ASi juhatuse esimees Andrus Valma.

Kliendile auto üle andmine

Täisteenusrendi suurimad plussid on aja ja kulude kokkuhoid ning hinnatõusudest ja ootamatustest tulenevate riskide vältimine. „Täisteenusrendile spetsialiseerunud ettevõtted, nagu meie, võtavad kliendilt riski, fikseerides täisteenusrendi makse kogu perioodiks,” selgitab Valma.

Lisaväärtuse loomine toimub rendiettevõtte ööpäev läbi töötavas teenindusosakonnas, kes tegeleb kõigi kliendi sõidukiga seotud toimingute ja küsimustega.

Sõidukiga seotud muredega tegeleb Rentesti teenindusmeeskond

Ettevõtte jaoks on ühe sõidukiga seotud ajakulu umbes 20 töötundi aastas

Sageli liisitakse ettevõtetes sõidukid ning määratakse töötaja, kelle ülesandeks on jälgida autopargi hooldusaegu, soetada rehve, broneerida aegu rehvivahetusteks, tehnoülevaatusteks ja -hooldusteks.  Täisteenusrendi puhul hoiab rendipakkuja ise silma peal kogu kliendi masinapargi elutsüklil, soetab rehvid, ladustab need, lepib kokku hooldused, tehnoülevaatused ja rehvivahetuse ajad. Teenuse ühe osana võib Rentest ise viia sõiduki rehvivahetusse või hooldusesse, andes kliendile samal ajal kasutada asendusautot. Seda teenust on võimalik tellida nii ühekordse kui ka püsiva lisateenusena. Nii säästab klient väärtuslikku aega ja saab keskenduda oma põhitegevusele.

Kui ettevõttel on sõidukeid rohkem, tekib märkimisväärne ajavõit ka raamatupidamises. Auto kasutamisega seotud ajamahuka arvete administreerimise teeb ära rendifirma. Rentest kogub sõidukitega seotud tarvikute, kütuse ning autopesu arved kasutajapõhiselt kuu jooksul kokku ja esitab kliendile need ühe koondarvena.

Kogu ühiskond liigub järjest enam teenusekesksele tarbimisele ning sellest tulenevalt on ka sõiduki omamine liigne kohustus ettevõttele. „Tänapäeval rendivad ettevõtted bürooruume, seadmeid, arvuteid ning kellelgi ei tule mõttesse, et peaks need põhivarana soetama. Näiteks rentides bürooruumid, tegeleb kinnisvara hooldusega edasi haldur. Miks siis peaksime transpordivahendeid omama, liiatigi kui see tekitab ettevõttele lisakulusid ja lisatööd? Sisuliselt pakubki Rentest oma klientidele sõidukite haldusteenust,“ selgitab Valma, selgitades, et autopargiga tegeleva inimese tööaeg on ettevõtte jaoks konkreetne kulu.

Erinevad paketid kliendi soovide järgi

Täisteenusrendi teenused pannakse kokku vastavalt kliendi soovidele.Minimaalses paketis sisalduvad: sõiduki kasutamine, liiklus- ja kaskokindlustus, 24 h teeninduskeskus, hooldused vastavalt läbisõidule ning arvete administreerimine.

Lisaks saab klient valida teenuseid nagu rehvivahetus ja rehvide hoiustamine, lisarehvid kogu rendiperioodiks, too-vii teenus, lisagarantii, täiendavad kulumaterjalid kojameestest piduriketasteni, asendusauto, kütuse sooduskaart, autokahjude käsitlemine, GPS-lahendused ja sõidupäevik.

Kui liisingus oleva sõiduki peab klient liisingulepingu lõppedes ise realiseerima, siis Rentesti puhul tuleb rendiperioodi lõppedes auto lihtsalt tagastada või vahetada uue vastu.

Rentesti koostööpartnerid on suuremad finantsasutused ja autoesindused Eestis, Lätis ja Leedus. Igapäevaselt tegeleb ettevõte enam kui 1500 sõidukiga, eelmisel aastal soetas Rentest oma klientidele 440 uut sõidukit. Täisteenusrent sobib nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele. Rentesti tütarettevõte Mobire Eesti AS pakub esimesena Eestis täisteenusrenti ka eraisikutele.

Millest koosneb täisteenusrendi kuumakse?

KOMMENTAARID:

„Äripäev kasutab Rentesti täisrenditeenust juba aastaid ja on selle otsuse üle väga rahul. Põhiline otsus täisrenditeenuse valikul oli eelkõige see, et nende kaudu autode soetamine ei läinud Äripäevale kallimaks, vaid lisandus hoopis mugavus. Teine suur pluss oli see, et leping on paindlik ja auto saab tagastada ka enne rendiperioodi lõppu. Positiivne on ka see, et eelarvesse saab panna kindla summa ja see sisaldab kõiki kulusid – hooldused, rehvid, kindlustused jms.“
Äripäeva pikaaegne partner haldusalal, Roland Bibikov 


Argumendid, miks B&B TOOLS on võtnud sõidukid Rentestist täisteenusrenti, on väga lihtsad. Esiteks tuleb see teenus päeva lõpuks kindlasti soodsam ning meie saame seejuures keskenduda oma põhitegevusele. Saame rahuliku südamega anda kogu oma autopargi juhtimise usaldusväärsele partnerile, kellega meid seob pikaajaline koostöö. Väheoluline pole ka see, et Rentest pingutab, et ületada pidevalt meie ootusi!“
B&B TOOLS ESTONIA ASi tegevjuht, juhatuse liige Uno Maitus


„Täisteenusrendi eelis on see, et autodega tegelemiseks pole ettevõttel vaja inimest palgal hoida. Meie meeskonnas tegeleb autode vahendamisega ainult üks inimene ja sellele kuluv aeg on vaid väike osa tema tööajast. Lihtne eelarvestamine ja kulude kontroll – ühes kuumakses sisalduvad kõik autoga seotud kulud. Auto on võimalik probleemideta tagasi anda, kui selleks peaks vajadus tekkima ja me ei pea ise pead vaevama kohustustega, mida auto pidamine nõuab. Kui on mingi probleem, siis tuleb teha vaid üks telefonikõne ja probleemile leitakse lahendus. Oleme täisteenusrendi teenusega rahul, kuna see on meie jaoks väga mugav. Teenusleping sisaldab peale finantseerimise, kasko- ja liikluskindlustuse ning korralise hoolduse mitut lisateenust: arvete administreerimine, kütuse krediitkaart, täiendavad talve- ja suverehvid, rehvivahetus ja ladustamine, too-vii teenus, asendusauto, remondid, ööpäevane hädaabi, kindlustusjuhtumite käsitlemine ja kindlustuspoliiside kehtivuse jälgimine. Samuti vahendavad nad meile praamipileteid, mille eest tasume kuu lõpus arvega. See on väga mugav võimalus just meie võrguhoolduse tiimile, kes liiguvad palju ringi ja ei pea ise praamipiletitega tegelema.“ 
Tele2 personalijuht, Helena Evert

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. September 2017, 08:40
Otsi:

Ava täpsem otsing