Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kristjan Kongo: kõik äri pole nagu maffiasõda kinofilmis
Tihe konkurents kinoäris utsitab tegudele, kuid päris sõjaks seda küll ei nimetaks, kirjutab Forum Cinemase Baltikumi juht Kristjan Kongo.
Pigem on tegemist olukorraga, kus kõik pingutavad usinalt selle nimel, et klientidele järjest paremaid ning mugavamaid tingimusi pakkuda ja neid just oma kinodesse meelitada.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.