Keskerakond õngitseb piinlikkuse piiril enesereklaamiga koroonakriisist poliitilisi dividende, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Urmas Jaagant.

- Urmas Jaagant.
- Foto: Andras Kralla
Poliitikud jäävad poliitikuteks ka kriisi ajal. Poliitiku kapital on tema valijad, ilma nendeta on poliitik mitte keegi. Oma valijate eest seismiseks on poliitik valitud ja valijate toetatud koalitsioonileppe kaudu ametisse saanud. Sestap ei saagi poliitikutest muud oodata kui tõestamist oma valijatele, et poliitikud seisavad nende eest. Parim viis selleks on uhke, veel parem kui peaaegu piinlikkuse piiril reklaam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.