Andres Aavik: ka tööstusettevõtted vajavad e-poodi ja iseteeninduslahendust
COVID on pöördumatult muutnud ka ettevõttelt ettevõttele müüki – edaspidi ongi peamiseks ja klientide poolt eelistatud ostmisviisiks digitaalne iseteenindus, kirjutab tarkvarafirma Flowit juht Andres Aavik.
Pandeemia on tõenäoliselt alatiseks muutunud inimeste töötamis-, tarbimis- ja sotsialiseerumisharjumusi. Suur osa elust on kolinud veebi. Ettevõtetele tähendab see aga uju-või-upu-olukorda, sest ellu jäämiseks tuleb kohaneda tarbijate muutunud nõudmiste ja ostukäitumisega.
Enamik ettevõtteid väidab, et nad on usaldusväärsed. Aga kes seda kinnitab? Alates 2025. aastast ei pea selle eest muretsema ainult ettevõte ise – nüüd kinnitab seda ka Äripäev.