• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,25%44 789,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,25%44 789,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • 08.01.15, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja müügitulu kasvas mullu pea 7%

Tallinna Kaubamaja müügitulu kasvas mullu võrreldes varasema aastaga pea 7% ja kõige suurema kasvu tegid autokaubanduse ning supermarketite ärisegmendid.
Jõulumüük Tallinna Kaubamajas
  • Jõulumüük Tallinna Kaubamajas
  • Foto: Raul Mee, Äripäev
Ettevõte teatas täna, et kontserni konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli mullu 533,3 miljonit eurot ning see kasvas aastaga 6,9%. Neljandas kvartalis oli kontserni müügitulu 143,8 miljonit eurot, mis ületas aasta varasemat müügitulu 4%.
Supermarketite ärisegmendi esialgne konsolideeritud müügitulu ulatus mullu 366,8 miljoni euroni, kasvades aastaga 6,9%. Neljandas kvartalis oli müügitulu 97,8 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 6,2%. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas neljandas kvartalis 1,2%, aasta kokkuvõttes kahanes võrreldav müügitulu 0,7%.
Kaubamajade ärisegmendi müügitulu oli mullu 92,2 miljonit eurot ja see kasvas aastaga 2,9%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 28,0 miljonit eurot, mis oli aasta varasemast samast perioodist kõrgem 3,8%. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2014. aasta müügitulu oli 4,6 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 1,2%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 1,6 miljonit eurot, mis oli 2013. aasta vastavast perioodist 2,5%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autokaubandussegmendi möödunud aasta müügitulu oli 57,7 miljonit eurot. Müügitulu ületas 20,1% eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 16,9%. Neljanda kvartali 13,9 miljoni euro suurune müügitulu jäi aasta varasemale müügitulule alla 1,3%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 14,2%.
Jalatsikaubanduse segmendi mullune müügitulu oli 13,3 miljonit eurot ning see vähenes aastaga 9,4%. Neljandas kvartalis oli käive 3,1 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2013. aasta sama perioodiga 22,4%.
Kinnisvarade ärisegmendi 2014. aasta kontserniväline müügitulu oli 3,3 miljonit eurot. Müügitulu suurenes varasema aastaga võrreldes 1,1%. Neljanda kvartali kontserniväline müügitulu oli 0,8 miljonit eurot, vähenes eelmise aastaga võrreldes 10,3%.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele