Suurbritannia otsus lüüa lahku Euroopa Liidust viis langusse Briti naela ja sellest lõikas kasu luksustoodete jaemüüja Harrods.
- Suurbritannia lipp Foto: EPA
Harrods nägi pärast Brexitit müügi kasvu, ja seda eriti Hiinas. „Brexit oli meile hea, see aitas kasvatada äritegevust Hiinas,“ ütles Harrodsi peadirektor Michael Ward CNBC-le.
„Aasta algas meile hästi, kuid pärast Brexitit on meil olnud väga-väga tugev müük ka Lähis-Idas,“ lisas Ward.
Turistid ummistasid Londoni pärast Brexitit, kui nael langes 31 aasta põhja. Üks suurimaid kasu saajaid nõrgast naelast ongi just luksustoodete sektor. Samas on mitmed luksustoodete müüjad teatanud, et tõstavad impordikulude tõusu tõttu hindasid.
Wardi sõnul oli tänavune pühade-eelne müük Harrodsile ajaloo parim. „Pühade eel tegime koostööd Briti luksusbrändi Burberryga, kellega õnnestus meil müük väga hästi,“ ütles Ward.
Harrods prognoosib, et tugev müügi kasv jätkub ka järgmisel aastal.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.