Silvanol tugeva käibega kvartal

10. november 2017, 17:35
Silvano Fashion Grupi pood Milavitsa
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171110/BORS/171119970/AR/0/AR-171119970.jpg

Silvano Fashion Group kasvatas kolmandas kvartalis nii käivet kui kasumit, ehkki keerukas olukord Valgevene ja Vene turul pakub firmale jätkuvalt pinget.

Pesutootja käive kasvas küll 14,7% ja jõudis 17,3 miljoni euroni. Kasum kasvas eelmise aasta kolmanda kvartali 3,2 miljoni tasemelt 4 miljoni euroni

Üheksa kuu peale kokku oli firma käive 50,1 miljonit eurot ehk 9,7% aastatagusest enam. Hulgimüük kasvas jaanuarist septembri lõpuni 1,2%, ent jaemüük koguni 33,9%.

Brutokasum aga vähenes ning brutokasumi marginaal pisenes 2016. aasta üheksa kuu 55,4% tasemelt 50,4% juurde.

„Üheksa kuu tulemusi mõjutas jätkuvalt keeruline majanduskeskkond peamistel turgudel – Venemaal ja Valgevenes,“ tõdes Silvano juhatus aruandes. Ostujõud on nendes riikides madal ning seetõttu on neil turgudel keeruline ennustada ka majanduskasvu kiiret taastumist.

Kontserni müügitulu Venemaal oli 27,8 miljonit eurot, kasvades 27,8%, ent samas kohalikus valuutas ehk rublas oli tulemus 6,2% jagu väiksem kui aasta varem.

Silvano avas Venemaal üheksa kuu jooksul kaheksa uut poodi, viies kaupluste arvu 32 poe juurde. Uute kaupluste avamist plaanitakse Venemaal jätkata ka edaspidi.

„Lisaks müügitulu kasvule ning paremale kontrollile turu üle,annab see võimaluse edasi arendada kontserni brändide jaemüügi kontseptsiooni eesmärgiga muuta seda atraktiivsemaks nii meile kui ka frantsiisipartneritele,“ selgitas juhatus jätkuva laienemise tagamaid.

Valgevenes tehti käivet kokku 14,5 miljonit eurot, seda oli 4,3% võrra rohkem kui 2016. aasta samal perioodil. Ka siin andis positiivse panuse siiski peaasjalikult valuutakurss, kuna müük kohalikus valuutas vähenes 0,7%.

Valgevenes keskendub kontsern jaekaubanduse kasumlikkuse tõstmisele ning samuti oma poodide võrgustiku kasvamisele, ent vaid siis, kui turul on sobiliku hinnatasemega pindu. Silvano avas Valgevenes üheksa kuuga kuus kauplust.

Suurim üheksa kuu müügist on seotud Venemaaga, mis andis 55,6% kogukäibest. Müügimahult järgmine piirkond oli Valgevene, kust teeniti 28,9% kogukäibest. Ukraina müügimahud suurenesid oluliselt ja moodustasid 2,1 miljonit eurot, moodustades 4,3% kogukäibest.

Kontserni müük Ukrainas kasvas üheksa kuuga 838 000 euro võrra, mida on 62,9% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Ka kohalikus valuutas kasvas käive 68,8% võrreldes eelmise aasta üheksa kuuga.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2017, 17:35
Otsi:

Ava täpsem otsing