• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 02.05.18, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Snapi aktsia kukkus üle 20 protsendi

Snapi aktsia on täna kukkunud rohkem kui 20 protsenti, sest ettevõtte kvartalitulemused olid oodatust kehvemad, vahendab CNBC.
Snapi aktsia kukkus üle 20 protsendi
  • Foto: EPA
Lisaks sellele tundub, et Snapi tulevik ei pruugi kuigi roosiline olla. Ettevõte teatas, et nende järgmise kvartali käibe kasv peaks „märkimisväärselt“ aeglustuma.
Teisipäeval ütles ettevõte, et käibe vähenemine tuleneb reklaamihindade langusest. Snapchati reklaamihinnad kukkusid esimeses kvartalis aastases võrdluses lausa 65 protsenti. Peamiseks põhjuseks oli automatiseeritud oksjonisüsteemi rakendamine, mille tõttu ei tehtud enam otsest müüki.
Snapi aktsia on täna New Yorgi börsil odavnenud 20,6 protsenti, 11,20 dollarile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Hinnapoliitika eesmärk on see, et reklaamijate investeeringute tasuvus paraneks. Me tahame, et meie platvormile tuleks järjest enam reklaamijaid. Kui meil on rohkem kliente, siis meil on ka rohkem võimalusi näidata õigeid reklaame õigetele kasutajatele,“ ütles Snapi strateegia juht Imran Khan. „Me oleme uus platvorm, seega tahame, et reklaamijad meiega ära harjuks. Meie fookus ei ole hindadel, pigem püüame võimalikult palju kliente saada.“
Ettevõtte kohandatud kahjum aktsia kohta oli 17 dollarisenti, mis oli analüütikute ootustega ka kooskõlas. Käive ulatus aga vaid 230,7 miljoni dollarini – analüütikud ootasid 244,5 miljoni suurust käivet. Igapäevaste aktiivsete kasutajate arv ulatus 191 miljonini, oodati 194,2 miljoni suurust numbrit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele