Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tiffany hakkas hipsteriks

    Tiffany sõrmusedFoto: Reuters

    Luksusehete tootja Tiffany on viimase aja üks tuntumaid näiteid, kuidas konservatiivse imidžiga ettevõte proovib uut sihtgruppi püüda.

    Tiffany on oma uue imidži loomiseks püüdnud kaasata noori ja kuulsaid inimesi ning meelitab uusi kliente kaasavate ning moodsate sõnumitega.
    Esiti näib, et see on hakanud end ära tasuma, sest aasta esimeses kvartalis teatas ettevõte headest müügitulemustest ning pühade ajal on üha kirevam seltskond leidnud tee Tiffany poodidesse.
    New Yorgi Ülikooli luksuskaupade brändingu ekspert Thomai Serdai ütles CNN-ile antud intervjuus, et Tiffany on aru saanud, kuhu peaks suunduma, et ettevõte edukana hoida. See tähendab, et ühelt poolt tuleks hoida oma kvaliteeti ning tuntust, kuivõrd on tegu väga pika ajalooga ettevõttega, samas ei saa ära unustada, et maailmas liiguvad asjad ja trendid omasoodu.
    Tiffany ehete globaalse turustamise valdkonna asepresident Andrea Davey märkis, et Tiffany uueks eesmärgiks on saanud juurida luksusest välja selle formaalsus, mis tähendab, et luksuslik ei pea enam välja nägema ametlik.
    Rasked ajad
    Enne seda käis Tiffany käsi aga võrdlemisi nukralt. Ettevõttel ei läinud eriti hästi ning möödunud aasta veebruaris teatas selle juht Frederic Cumenal, et loobub ettevõtet juhtimast. Põhjuseks tõi ta toona, et ettevõtte majandustulemused on olnud pettumust valmistavad.
    Tiffany etteotsa said seejärel tegevdirektor Alessandro Bogliolo ning peamine kunstiline juht Reed Krakoff, kes hakkasid tõsist vaeva nägema, et brändi värskendada ning ka nooremaid ostlejaid meelitada. Sealjuures ei saa öelda, et Y-generatsiooni (sündinud vahemikus 1981-1996) esindajate püüdmine oleks ainus eesmärk, ent on siiski oluline.
    Coweni analüütik Oliver Chen kommenteeris Tiffany strateegilist käiku CNN-ile järgmiselt: “Kui sa praegu Y-generatsiooni ei püüa, sead sa oma ärimudeli väga suurde riski, kui mõelda firma tulevikule.”
    Kui Tiffany jõuab noorteni, annab see suurema eelduse, et nad jäävad brändile truuks ning ostavad ettevõtte ehteid ka hilisemas eas. Samuti annab see signaali noorte vanematele või vanavanematele, kes mõistavad, et Tiffany ehteid tasub kinkida.
    Valis õige keele
    Tiffany käivitas möödunud kuul kampaania “Usu unelmaisse” (“Believe in Dreams”), kus löövad kaasa mitmed, eeskätt noortele tuntud staarid nagu Elle Fanning ja Maddie Ziegler.
    Pennsylvania Ülikooli juures tegutseva Wharton Schooli turunduse valdkonna aseprofessor Jonah Berger ütles, et lisaks õigete staaride valikule paistab Tiffany silma ka sellega, et on valinud õiged sõnumid, kuidas noorteni jõuda.
    Möödunud aasta sügisel käivitas Tiffany kampaania “Usu armastusse” (“Believe in Love”), et reklaamida kihla- ja abielusõrmuseid. Sealjuures oli ettevõte aga moodne: kampaaniaplakatitel olid nii samasoolised paarid kui rõhutati ka seda, et armastusetuluke võib süttida eri rassidesse kuuluvate inimeste vahel. Ja numbreid vaadates näib, et asi töötas: kihlasõrmuste müük kasvas ning noored on leidnud tee Tiffany poodidesse.
    Hinnad ja imidž säilivad
    Tiffany püüdlused noori meelitada on võtnud aga veelgi põnevama mõõtme – brändil on nüüd New Yorgis ka oma kohvik. Ilmselt ei maksa üllatuda, et see on inspireeritud Audrey Hepburni kuulsast filmist “Hommikueine Tiffany juures”. Hinnad on CNBC andmeil üsna krõbedad – hommikueine eest tuleb välja käia 29 dollarit, lõuna eest aga vähemalt 39 dollarit.
    Kõige selle juures on aga oht, et Tiffany võib oma kunagise maine liialt seljatada, mis tähendaks, et nii-öelda vana imidžiga harjunud inimesed võivad Tiffany asjadest loobuda.
    Ettevõte ise on öelnud, et kuigi nad meelitavad noori oma kauplustesse, pole nad hindasid alla lasknud.
    “Nad on oma tegemisi moderniseerinud, aga pole sealjuures olnud liialt radikaalsed. Nad tahavad inimestele anda võimaluse brändist mingilgi kujul osa saada, sealjuures siiski üldiselt hinda alla laskmata,” võttis Tiffany viimase paari aasta tegemised kokku GlobalData Retaili tegevdirektor Neil Saunders.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.