• Jaga lugu:

    Nike internetimüük on Kaepernicki reklaami järel paranenud

    Nike'i reklaam Colin Kaepernickiga New Yorgis 8. septembril 2018. a.Foto: Angela Weiss/AFP/Scanpix

    Nike’i internetimüük kasvas töötajate päeva (septembri esimene esmaspäev) nädalalõpul 31% võrra aasta baasil, võrreldes eelmise aasta 17% suuruse tõusuga samal perioodil, vahendab MarketWatch San Francisco turu-uuringufirma Edison Trends analüüsi.

    Kui Nike pani nädal tagasi oma „Just do it“ reklaamlause 30-aastapäeva tähistava reklaamikampaania keskseks kujuks endise NFL-i profijalgpalluri Colin Kaepernicki, siis Nike’i toodete müük näitas veebis esialgu langust, kuid müük hakkas kiirelt paranema, nii et USA töötajate päeva (3. septembril) nädalalõpul kuni teisipäevani näitas müük 31% suurust kasvu aasta baasil.
    „Turul oli spekulatsioon, et Nike’i Kaepernicki reklaamikampaania viib müügi langusele, kuid meie andmed eelmisest nädalast seda teooriat ei toeta,“ ütles Edison Trendsi kaasasutaja Hetal Pandya.
    Turundus- ja reklaamieksperdid peavad seda Nike’i poolt edukaks sammuks, sest nad teavad, et hoolimata sellest, et Kaepernicki kasutamine reklaamis tekitas paljude tarbijate seas pahameelt, tekitas see piisavalt jutuainet ning samal ajal ka toetust Nike’i sihtrühma poolt.
    Colin Kaepernickist on sportlaste seas saanud rassilise ebaõigluse ja politsei brutaalsuse vastu protestimise käilakuju, sest alustas paar aastat tagasi NFL-is USA hümni mängimise ajal protesti algul pingil istudes, hiljem hümni ajal ühe põlve peale laskudes.
    Täna on Nike’i aktsia kõige suurema kasvuga Dow Jonesi tööstuskeskmise indeksi aktsiate seas, tõustes reedese sulgemishinnaga 2,1% 82 dollarini. Sellega on aktsia tagasi teinud ka selle languse, mis nädal tagasi Kaepernicki reklaami avalikustamisele järgnes.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Robert Sarv: palun terve inimese passi
Sportlikud, terved ja karsked inimesed on koroonapandeemia ajal pandud ebamõistliku ja -inimliku surve alla, kirjutab Emerald Legali vandeadvokaat Robert Sarv.
Sportlikud, terved ja karsked inimesed on koroonapandeemia ajal pandud ebamõistliku ja -inimliku surve alla, kirjutab Emerald Legali vandeadvokaat Robert Sarv.
Populaarne äpp tegi aasta viletsaima börsidebüüdi
Robinhoodi kauplemisäpi kauaoodatud börsidebüüt osutus tänavuseks viletsaimaks: firma tegi IPO pakkumisvahemiku alumises servas ja sellegipoolest nägi avapäeval aktsia väärtuse suurt langust.
Robinhoodi kauplemisäpi kauaoodatud börsidebüüt osutus tänavuseks viletsaimaks: firma tegi IPO pakkumisvahemiku alumises servas ja sellegipoolest nägi avapäeval aktsia väärtuse suurt langust.
Raadiohommikus: Irina Embrich võitudest, Otto Pukk 637% tõusust ning Roman Zaštšerinski koroonapassist
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.
Peagi ilmselt koroonapassita restorani, teatrisse või juuksuri juurde ei pääse
Neljapäeval arutab valitsus, millised on järgnevad sammud koroonatõendi kasutamiseks siseriiklikult. Suure tõenäosusega tehakse lähiajal teenindus- ja meelelahutussektori ettevõtetele kohustuseks nõuda klientidelt vaktsiinipassi.
Neljapäeval arutab valitsus, millised on järgnevad sammud koroonatõendi kasutamiseks siseriiklikult. Suure tõenäosusega tehakse lähiajal teenindus- ja meelelahutussektori ettevõtetele kohustuseks nõuda klientidelt vaktsiinipassi.