• OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,6%42 849,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94
  • OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,6%42 849,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94
  • 10.09.18, 19:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike internetimüük on Kaepernicki reklaami järel paranenud

Nike’i internetimüük kasvas töötajate päeva (septembri esimene esmaspäev) nädalalõpul 31% võrra aasta baasil, võrreldes eelmise aasta 17% suuruse tõusuga samal perioodil, vahendab MarketWatch San Francisco turu-uuringufirma Edison Trends analüüsi.
Nike'i reklaam Colin Kaepernickiga New Yorgis 8. septembril 2018. a.
  • Nike'i reklaam Colin Kaepernickiga New Yorgis 8. septembril 2018. a.
  • Foto: Angela Weiss/AFP/Scanpix
Kui Nike pani nädal tagasi oma „Just do it“ reklaamlause 30-aastapäeva tähistava reklaamikampaania keskseks kujuks endise NFL-i profijalgpalluri Colin Kaepernicki, siis Nike’i toodete müük näitas veebis esialgu langust, kuid müük hakkas kiirelt paranema, nii et USA töötajate päeva (3. septembril) nädalalõpul kuni teisipäevani näitas müük 31% suurust kasvu aasta baasil.
„Turul oli spekulatsioon, et Nike’i Kaepernicki reklaamikampaania viib müügi langusele, kuid meie andmed eelmisest nädalast seda teooriat ei toeta,“ ütles Edison Trendsi kaasasutaja Hetal Pandya.
Turundus- ja reklaamieksperdid peavad seda Nike’i poolt edukaks sammuks, sest nad teavad, et hoolimata sellest, et Kaepernicki kasutamine reklaamis tekitas paljude tarbijate seas pahameelt, tekitas see piisavalt jutuainet ning samal ajal ka toetust Nike’i sihtrühma poolt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Colin Kaepernickist on sportlaste seas saanud rassilise ebaõigluse ja politsei brutaalsuse vastu protestimise käilakuju, sest alustas paar aastat tagasi NFL-is USA hümni mängimise ajal protesti algul pingil istudes, hiljem hümni ajal ühe põlve peale laskudes.
Täna on Nike’i aktsia kõige suurema kasvuga Dow Jonesi tööstuskeskmise indeksi aktsiate seas, tõustes reedese sulgemishinnaga 2,1% 82 dollarini. Sellega on aktsia tagasi teinud ka selle languse, mis nädal tagasi Kaepernicki reklaami avalikustamisele järgnes.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele