• Jaga lugu:

    Nike reklaamnägu kütab kirgi

    Colin Kaepernickuga Nike'i reklaam.Foto: Reuters/Scanpix

    USAs kütab kirgi Nike reklaam, kus firma kasutab reklaamnäona endist NFLi profijalgpallurit, kes algatas NFLis USA hümni ajal mitteseismise kampaania. Tuhanded ameeriklased on algatanud selle peale Nike boikoteerimise kampaaniat, mis on viinud täna Nike aktsia 2% allapoole, vahendab Reuters.

    Sotsiaalmeedias kutsuvad patriootlikud ameeriklased inimesi üles enda Nike tooteid põlema panema, et sellega näidata protesti Nike otsuse vastu. Nende hinnangul näitas Kaepernick oma käitumisega hümni mängimise ajal lugupidamatust USA lipu vastu. Samal ajal mitmed sportlased, nagu LeBron James, Kevin Durant, Serena Williams ja Chris Paul on näidanud Nike otsuse vastu üles toetust, postitades Kaepernicki reklaami oma Instagrami kontole.
    Endine San Francsico 49ers-i klubi jalgpallur (tegemist on ameerika jalgpalliga) Colin Kaepernick otsustas 2016. aastal mängueelse Ameerika hümni mängimise ajal seismise asemel ühe jala peal põlvitada, et protestida sellega USAs tärganud rassismiilmingute vastu, mis viis sellise tegevuse NFLis sedavõrd laiaulatuslikuks, et sellesse pidi sekkuma ka president Trump. Nüüd on Kaepernick üks sportlane, keda Nike kasutab oma reklaamlause "Just do it" 30aastaseks saamise reklaamikampaanial.
    Nike on Kaepernicku sponsor olnud juba 2011. aastast, kuid nüüd on Kaepernick Reutersi andmetel teinud Nikega uue lepingu, mis kätkeb ka enda allkirjaga jalanõude ja rõivaste müüki. Täna avalikustatud reklaamis on Kaepernicku näo peal kiri "Usu millesegi. Isegi kui see tähendab, et sa pead kõik ohverdama."
    Nike aktsia kaupleb neli tundi pärast turu avanemist 2,7% allpool reedest sulgemishinda 80 dollari peal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Jüri Raidla: demokraatia on eduka Eesti pant
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
USA tööturg taastus oodatust kiiremini
Majanduse elavnemise valguses lisasid eraettevõtted novembris rohem töökohti, kui analüütikud prognoosisid, vahendab Yahoo Finance.
Majanduse elavnemise valguses lisasid eraettevõtted novembris rohem töökohti, kui analüütikud prognoosisid, vahendab Yahoo Finance.
IT- ja arvutifirmade TOP: keskmise suurusega ettevõtetele muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Elektrilevi tõstab hindu
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).