• OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,6%42 849,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94
  • OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,6%42 849,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94
  • 04.09.18, 20:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike reklaamnägu kütab kirgi

USAs kütab kirgi Nike reklaam, kus firma kasutab reklaamnäona endist NFLi profijalgpallurit, kes algatas NFLis USA hümni ajal mitteseismise kampaania. Tuhanded ameeriklased on algatanud selle peale Nike boikoteerimise kampaaniat, mis on viinud täna Nike aktsia 2% allapoole, vahendab Reuters.
Colin Kaepernickuga Nike'i reklaam.
  • Colin Kaepernickuga Nike'i reklaam.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Sotsiaalmeedias kutsuvad patriootlikud ameeriklased inimesi üles enda Nike tooteid põlema panema, et sellega näidata protesti Nike otsuse vastu. Nende hinnangul näitas Kaepernick oma käitumisega hümni mängimise ajal lugupidamatust USA lipu vastu. Samal ajal mitmed sportlased, nagu LeBron James, Kevin Durant, Serena Williams ja Chris Paul on näidanud Nike otsuse vastu üles toetust, postitades Kaepernicki reklaami oma Instagrami kontole.
Endine San Francsico 49ers-i klubi jalgpallur (tegemist on ameerika jalgpalliga) Colin Kaepernick otsustas 2016. aastal mängueelse Ameerika hümni mängimise ajal seismise asemel ühe jala peal põlvitada, et protestida sellega USAs tärganud rassismiilmingute vastu, mis viis sellise tegevuse NFLis sedavõrd laiaulatuslikuks, et sellesse pidi sekkuma ka president Trump. Nüüd on Kaepernick üks sportlane, keda Nike kasutab oma reklaamlause "Just do it" 30aastaseks saamise reklaamikampaanial.
Nike on Kaepernicku sponsor olnud juba 2011. aastast, kuid nüüd on Kaepernick Reutersi andmetel teinud Nikega uue lepingu, mis kätkeb ka enda allkirjaga jalanõude ja rõivaste müüki. Täna avalikustatud reklaamis on Kaepernicku näo peal kiri "Usu millesegi. Isegi kui see tähendab, et sa pead kõik ohverdama."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nike aktsia kaupleb neli tundi pärast turu avanemist 2,7% allpool reedest sulgemishinda 80 dollari peal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele