• OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 500−0,37%6 339,39
  • DOW 30−0,74%44 130,98
  • Nasdaq −0,03%21 122,45
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 500−0,37%6 339,39
  • DOW 30−0,74%44 130,98
  • Nasdaq −0,03%21 122,45
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 16.01.19, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Morgan Stanley: koostöö Volkswageniga Fordi probleeme ei lahenda

Volkswagen ja Ford teatasid hiljuti, et hakkavad koostööd tegema. Morgan Stanley analüütikute sõnul ei tasu sellest väga elevil olla, sest Fordil on jätkuvalt probleeme, vahendab MarketWatch.
Ford Fiesta.
  • Ford Fiesta.
  • Foto: Bloomberg
Fordi aktsia hakkas pärast partnerluse avalikustamist tõusma. Morgan Stanley sõnul ei tasu aga arvata, et koostöö Fordi probleemid ära lahendab.
Tõsi, isesõitvate autode ja elektriautode alal on ruumi koostööks küllaga, aga „Ford peab tegelema fundamentaalsete ja ärimudeliga seotud probleemidega iseseisvalt“, ütlesid analüütikud eesotsas Adam Jonasega.
Lisaks on Fordi aktsia hinnataseme aluseks F-seeria kaubikud, kus „marginaalid on juba praegu tugevad“ ning logistika hea. See on eraldiseisev sellest, mida saab Volkswagen pakkuda, ütlesid analüütikud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Fordi kõige suurem väljakutse on Euroopa äri – see on regioon, kus Volkswagen on juba praegu domineeriv ja omab piisavalt tootmisvõimsust, lisasid nad.
Morgan Stanley on Fordi aktsia suhtes jätkuvalt neutraalne ning hinnasiht on seatud 10 dollarile. Praeguselt tasemelt tähendaks see 13protsendilist tõusu. Viimase 12 kuu jooksul on Fordi aktsia langenud 33 protsenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 16 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele