Ettevõte teatas, et teises kvartalis kadus neil USAs kasutajaid ning mujal ei suudeta nii kiiresti kasvada kui esialgu plaanitud. Pettumust valmistavad tulemused kukutasid aktsiat järelturul ligi 13%.

- Netflixi majandustulemused olid iseenesest tugevad, aga sellest investoritele ei piisanud - nemad tahavad näha tugevat kasutajate kasvu.
- Foto: AFP/Scanpix
Sellega aktsionärid ei arvestanud: teises kvartalis liitus Netflixi teenusega „vaid“ 2,7 miljonit uut kasutajat – analüütikud ootasid 5 miljoni uue maksva kasutaja lisandumist. USAs kaotas kontsern 0,1 miljonit klienti. Netflix ise teatas, et klientide langus oli vaid väike ja ühekordne tagasilöök, mitte pikaajaline probleem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.