Ettevõte teatas, et teises kvartalis kadus neil USAs kasutajaid ning mujal ei suudeta nii kiiresti kasvada kui esialgu plaanitud. Pettumust valmistavad tulemused kukutasid aktsiat järelturul ligi 13%.

- Netflixi majandustulemused olid iseenesest tugevad, aga sellest investoritele ei piisanud - nemad tahavad näha tugevat kasutajate kasvu.
- Foto: AFP/Scanpix
Sellega aktsionärid ei arvestanud: teises kvartalis liitus Netflixi teenusega „vaid“ 2,7 miljonit uut kasutajat – analüütikud ootasid 5 miljoni uue maksva kasutaja lisandumist. USAs kaotas kontsern 0,1 miljonit klienti. Netflix ise teatas, et klientide langus oli vaid väike ja ühekordne tagasilöök, mitte pikaajaline probleem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.