• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,31
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,31
  • 06.02.20, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordeconi juht paljastas oma suurima väljakutse

Nordeconi juhi Gerd Mülleri sõnul oli lõppenud kvartal plaanipärane – jätkusid samad trendid mis varem, lihtsamaks miski edaspidi aga ei lähe.
Kui majanduses läheb üldiselt hästi ja usutakse tulevikku, siis tellitakse ka ehitusteenust ja kui enam ei usuta, siis ei tellita, ütles Nordeconi juht Gerd Müller.
  • Kui majanduses läheb üldiselt hästi ja usutakse tulevikku, siis tellitakse ka ehitusteenust ja kui enam ei usuta, siis ei tellita, ütles Nordeconi juht Gerd Müller.
  • Foto: Liis Treimann
Nordecon teatas täna enda viimase kvartali ning 2019. aasta tulemused. Kvartalis kasvas käive ligi 10%, kuid muutunud raamatupidamisstandard ning suurem tulumaks võrreldes aasta varasemaga tähendas, et puhaskasum oli võrdlusperioodist neljandiku võrra väiksem. Teisalt kasvas nii bruto- kui ärikasumimarginaal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele