Siinmail A. Le Coqi brändi all tegutsev Olvi Grupp suurendas esimeses kvartalis käivet, ent pidi leppima koroonaviirusest tingitud suurima mõjuga just Eestis.

- Olvi Grupi toodangut tuntakse Eestis peamiselt A. Le Coqi kaudu.
- Foto: Raul Mee
Grupi juhtkond tunneb rõõmu Eesti aktsiisilangetuse jätkuvast mõjust. Mullu juulis langetatud aktsiisi mõju jätkus märtsi alguseni. Grupp müüs esimeses kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes Eestis liitrites arvestatuna 5,5 protsenti rohkem alkoholi, müügitulu suurenes sel ajal 8,2 protsenti. Samas oli Eesti Olvi Grupi üksustest kõige väiksema kasvuga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.