Siinmail A. Le Coqi brändi all tegutsev Olvi Grupp suurendas esimeses kvartalis käivet, ent pidi leppima koroonaviirusest tingitud suurima mõjuga just Eestis.

- Olvi Grupi toodangut tuntakse Eestis peamiselt A. Le Coqi kaudu.
- Foto: Raul Mee
Grupi juhtkond tunneb rõõmu Eesti aktsiisilangetuse jätkuvast mõjust. Mullu juulis langetatud aktsiisi mõju jätkus märtsi alguseni. Grupp müüs esimeses kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes Eestis liitrites arvestatuna 5,5 protsenti rohkem alkoholi, müügitulu suurenes sel ajal 8,2 protsenti. Samas oli Eesti Olvi Grupi üksustest kõige väiksema kasvuga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.