• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,45%49 899,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,05
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,45%49 899,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,05
  • 07.08.20, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna börs lõpetas nädala miinuses

Balti börsidest näitas sel nädalal kõige viletsamat minekut Tallinna börs, mis lõpetas kauplemisnädala paari protsendiga miinuses.
Tallinna börsi käive on suvekuudel kokku kuivanud.
  • Tallinna börsi käive on suvekuudel kokku kuivanud.
  • Foto: Liis Treimann
Langust vedas nädalal lõikes hiljuti LHV analüütikutelt müügisoovituse saanud Harju Elektri aktsia, mis kaotas nädalaga oma väärtusest 3,77% ja kaupleb 4,34 eurol. Börsifirmale järgnes Tallinna Vee aktsia, mis odavnes nädalaga ligi 3% ning kaupleb 12,45 eurol.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.08.20, 16:58
LHV analüütikut üllatas Merko ja Nordeconi kasumlikkus
Praegu paistab peatöövõtjatele üpris soodne aeg ning ehitusettevõtete tulemused paistavad seni igati tugevad, ütles LHV analüütik Sander Danil. Tuleviku osas on nad aga ettevaatlikud.
Börsiuudised
  • 31.07.20, 11:20
LHV soovitab Harju Elektri aktsiat müüa
Kuigi LHV analüütikud jäid Balti analüüsis Harju Elektri tulemustega rahule, on nad Covid-19 kriisi arvestades ettevaatlikud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele