Mihkel Moosel: Miks ma Amazoni-äri müüsin? Lõpuks ometi tekkis äge idee
Mihkel Moosel mõtles äri üles ehitades kohe sellele, et äri oleks müüdav, kui tuleb uus idee.Foto: Karli Saul
Alles kevadel oma Amazonipõhise e-kaubanduse brändi maha müünud Mihkel Moosel rääkis Investeerimisfestivali Eduloolaval, et tal oligi plaan Amazoni senikaua teha, kuniks tuleb hea idee, mida teha. Läks viis aastat ja ettevõtte eest sai ta miljoneid dollareid.
Kuus aastat tagasi tuli Mihkel Moosel Investeerimisklubi üritusele, kus osalejaid pandi nelja rühma vastavalt varaklassidele – aktsiad, laenud, kinnisvara ja ettevõtlus. Ürituse käigus tuli teha ettekanne sellest, miks on sinu varaklassi parem võrreldes teistega. Selle ürituse jooksul mõistis ta, et kõige parem viis oma aega investeerida on ettevõtlus. Tehes 100 tundi tööd on võimalik tavaliste varaklasside tootlikkust tõsta näiteks 10% pealt 15% peale. Ettevõtlusega saab sama ajaga oma tulemi juba potentsiaalselt mitmekordistada.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.