• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,5%38 501,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,75
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,5%38 501,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,75
  • 22.11.21, 14:41

Hepsor lõi investori spekuleerimisplaani uppi: torditüki asemel saan kaunistuspuru

Hepsori aktsiate esmane pakkumine märgiti 8,7 korda üle ning väikeinvestorid, kes lootsid esimestel päevadel pärast IPOt võtta kasumit, otsustavad nüüd pigem hoidmise ja juurdeostmise kasuks.
Väikeinvestor Eduard Nikiforovil oli hea meel, kui investor Toomas ütles, et ta ei märgi Hepsorit, sest siis oli tal lootust saada rohkem aktsiaid. Kui Toomas aga meelt muutis, oli ta kindel, et tuleb suurem ülemärkimine.
  • Väikeinvestor Eduard Nikiforovil oli hea meel, kui investor Toomas ütles, et ta ei märgi Hepsorit, sest siis oli tal lootust saada rohkem aktsiaid. Kui Toomas aga meelt muutis, oli ta kindel, et tuleb suurem ülemärkimine.
  • Foto: Liis Treimann
"Tunne on, nagu oleks torditüki asemel saanud kaunistuspuru ja seda kah jao pärast," ei ole väikeinvestor Marit Nurmik emotsioonidega kitsi. "Eks see torditükkide rabamine võib veel põnevaks minna, kui kauplemine algab ja plaan on olla arvuti taga valmis, et sõit kaasa teha!"

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele