Eile pärastlõunal jättis aastate eest suure hurraaga kuulsale ipodroomile stardipaugu andnud Enefit Green käputäie investorite ja paari pahase ees börsiga lõplikult hüvasti.

- Eesti Energia vabatahtlikust ülevõtmispakkumisest keeldus 2,8% Enefit Greeni aktsionäridest, kelle jaoks jäi eilne koosolek viimaseks võimaluseks oma seisukohti väljendada.
- Foto: Liis Treimann
Neljapäeva pärastlõunal laiutavad nüüdseks endise börsifirma tagasihoidlikus konverentsiruumis üksikud toolid. Ei midagi bravuurikat, koosolekuruumi laual ootab joojaid kannutäis sidrunivett. Kõik see kõneleb vaid ühest: edasine on puhas formaalsus.
Kohaletulnuid on kasinalt. “Isegi imestasime, et teie tulite," märgib Enefit Greeni kommunikatsioonijuht Kadri Korsten ja torkab, et pärast börsilt lahkumise uudist on Äripäev nad justkui ära unustanud.
Kunagise rahvaaktsia IPOst 2021. aastal osa võtnud ligi 60 000 investorist on tulnud viimasele koosolekule kohale vaid kuus. Nende seas paistavad silma Äripäeva investorkogukonnast tuttavad Marti, Liivi ja Paavo, kes on heas meeleolus ning löövad juba uksel tervituseks klaase kokku. Lisaks neile istub saalis veel kaks vanemat härrasmeest.

- Heas meeleolus investorid olid siiski olukorras pettunud ning väljendasid seda ka hääletades.
- Foto: Liis Treimann
Tuli õigust nõudma
Üks meestest, viisakas helerohelises sviitris Aarne ei peagi end investoriks, vaid pigem energeetikahuviliseks, kes seetõttu ka kunagi aktsiaid ostis.
Teine, hoopis värvikam meesterahvas on aga tulnud koosolekule selge eesmärgiga nõuda oma õigust. Seljas vanem vest ja jalas kulunud dressid-tossud, kaasas kilekott.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Enefit Greeni energiaportfell liidetakse Eesti Energia müügiportfelliga ning see on praegu aktiivselt töös, rääkis Eesti Energia juht Andrus Durejko.
Enefit Green avas Põhja-Pärnumaal, endisel Tootsi turbaväljal Sopi-Tootsi roheenergia pargi, millesse ettevõte investeeris ligi 400 miljonit eurot.
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.