Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ühisrahastus hoiab mind ärevil
Ühisrahastust saab võtta küll kui passiivset investeerimist, kuid meelerahu mõttes käärin raskel kriisiajal vähemalt kord nädalas käised üles ja kuulan portaaliti maad.
Sattusin kuulama järjekordset “küsi Mintoselt kõike” veebiülekannet ja pean ettevõtte tegevjuhi Martins Šulte ees mütsi maha võtma. Olen ülekannete kuulamisega saanud enesekindlust juurde ja tunnen isegi rahuolu: küllap tagataustal asjadega tegelikult ka toimetatakse.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.