Äripäeva reklaamitulu vähenes tänavu kevadel saabunud koroonpandeemia esimeses laines märkimisväärselt, ent taastus juba suve alguses, ütles Äripäeva reklaamidirektor Priit Jõgi.
Jõgi rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et reklaamikäive ei taastunud kriisieelse mahuni, ent siiski oodatust paremini.
Jõgi märkis, et praegu tellitakse reklaami julgelt, ent mitte igal pool. Raskusteks on näiteks ürituste reklaamimine. "Aga meediareklaam, oma toodete reklaam, reklaami mõõtmine, täpse sihtrühma otsimine – see käib aktiivselt edasi. Ettevõtted on pigem optimistlikud, me teeme 12kuulisi reklaamiplaane ja -lepinguid ikkagi väga suures mahus," selgitas Jõgi.
Jõgi rääkis veel Eesti reklaamiturust laiemalt ja globaalsetest trendidest.
Priit Jõgi intervjueeris Meelis Mandel.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.