• OMX Baltic0,44%268,95
  • OMX Riga0,75%873,93
  • OMX Tallinn0,06%1 715,07
  • OMX Vilnius0,43%1 050,62
  • S&P 500−0,19%6 075,11
  • DOW 30−0,55%44 765,71
  • Nasdaq −0,17%19 700,72
  • FTSE 1000,16%8 349,38
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,8
  • OMX Baltic0,44%268,95
  • OMX Riga0,75%873,93
  • OMX Tallinn0,06%1 715,07
  • OMX Vilnius0,43%1 050,62
  • S&P 500−0,19%6 075,11
  • DOW 30−0,55%44 765,71
  • Nasdaq −0,17%19 700,72
  • FTSE 1000,16%8 349,38
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,8
  • 01.03.21, 16:00

Carlsbergi kogemus: ostujuhtimisel tuleb mõõta rohkemat kui hinda

00:00
  • Priit PokkPriit Pokk
Carlsbergi kogemus: ostujuhtimisel tuleb mõõta rohkemat kui hinda

"Lavajuttude" saates meenutame detsembris toimunud Ostujuhtimise konverentsi, kus otsiti vastuseid küsimustele, mis tagab ostujuhtimise edukuse ja kuidas seda mõõta.

Saates kõlab maailma ühe suurima õlletootja Carlsbergi näide sellest, milliseid mõõdikuid kasutab Taani suurtootja ettevõtte efektiivsemaks majandamiseks. Sellest räägib aastaid Carlsberg Groupi tarneahelajuhina töötanud Joonas Lahe.

Foto: Reuters/Scanpix

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele