E-poe klienditeekond: olulised nüansid, millega peab arvestama

    Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe klienditeekonnast ning selle erinevatest etappidest. Kuuleme seda, kust üldse kliendi teekond algab ning kui palju peaks panustama sellele, et kliendid e‑poe üles leiaksid. Samuti räägitakse ka e‑poe reklaamimisest, kampaaniate kaudu klientide veebilehele toomisest kui ka analüüsimisest, kes ja kust kaudu e‑poodi saabusid.

    WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp soovitab saates suurtel e‑poodidel rõhku panna enda brändile ning väikestel e‑poodidel keskenduda konkreetse toote väärtuse pakkumisele kliendile.

    Saadet juhib Kuldar Kullasepp, Maksekeskusest.

    Fotol vasakult: WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Allikas: Äripäev

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 20.02.2024
    KIIRUS:
    E-poe klienditeekond: olulised nüansid, millega peab arvestama
  • Hetkel kuum