• OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 500−0,39%6 066,57
  • DOW 30−0,14%44 578,07
  • Nasdaq −0,45%19 771,32
  • FTSE 1000,56%8 354,91
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 500−0,39%6 066,57
  • DOW 30−0,14%44 578,07
  • Nasdaq −0,45%19 771,32
  • FTSE 1000,56%8 354,91
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 12.10.21, 11:51

Ettevõtja, kui sul on skandaal, siis suhtle ajakirjandusega

00:00
Ettevõtja, kui sul on skandaal, siis suhtle ajakirjandusega

Miks mõned ettevõtted kardavad meedia tähelepanu? Miks on kasulik olla tuntud? Neil teemadel arutasime endanimelise kommunikatsioonibüroo juhi Hannes Hamburgiga.

Kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see ebamugav on. Hamburgi hinnangul võiks isegi skandaalide puhul ellujäämiseks firma ajakirjanduses esineda. Sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse, nii et oma sõnum tuleb avalikkusele hästi lõbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise nii kui nii.  

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele