• Jaga lugu:

    Ettevõtja, kui sul on skandaal, siis suhtle ajakirjandusega

    Miks mõned ettevõtted kardavad meedia tähelepanu? Miks on kasulik olla tuntud? Neil teemadel arutasime endanimelise kommunikatsioonibüroo juhi Hannes Hamburgiga.

    Kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see ebamugav on. Hamburgi hinnangul võiks isegi skandaalide puhul ellujäämiseks firma ajakirjanduses esineda. Sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse, nii et oma sõnum tuleb avalikkusele hästi lõbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise nii kui nii.  

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum