Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?

    Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine on aktuaalne ka teistel kuudel aastas.

    Saates jagab Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv pikaajalise algatuse tagamaid ja annab oma hinnangu arengutele teeninduses viimase kahe aastakümne jooksul. Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik räägib, kuidas teenindajaid tunnustada, tagada nende töö kvaliteet ja hoida neid vaimselt vormis, et kliendid saaksid parima võimaliku kogemuse.

    Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas teenindaja saab teha ettevõttes karjääri ja kuidas Tele2 toetab oma töötajate arengut.

    Saadet juhib Alyona Stadnik.

    Fotol: Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv, saatejuht Alyona Stadnik ja Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik. Allikas: Äripäev

    • Teeninduse teejuht
    • 25.03.2024
    KIIRUS:
    Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
  • Hetkel kuum