• OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,64%40 018,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,85
  • OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,64%40 018,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,85
  • 23.12.21, 14:00

Hyundaid ja Kiad on väga head, aga kõige lõunakorealikum automark on siiski …

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
Hyundaid ja Kiad on väga head, aga kõige lõunakorealikum automark on siiski …

Lõuna-Korea autotööstus kuulub maailma suurimate ja kvaliteetseimate hulka, ehkki laiem avalikkus seda eriti ei teadvusta ning autoentusiastidki on sealt pärit neljarattalisi alles avastamas, nenditakse seekordses “Autojuttude” episoodis.

Saates tuleb juttu sellest, kuidas lõunakorealased nö tegid autonduses jaapanlasi ehk muutusid naljanumbrist ülitõsiseks tegijaks. Muu hulgas proovitakse konkreetseid mudeleid välja tuues määratleda, millised ajaperioodid olid Lõuna-Korea autode kvaliteedis murrangulised.

Lisaks räägitakse näiteks sellestki, miks hoopis pisikest ja obskuurset autotootjat SsangYong võib pidada kõige lõunakorealikumaks brändiks, mitte Hyundai või Kiat, mille kaudu Korea autotööstust ennekõike tuntakse.

Vestlevad ajakirja Tehnikamaailm peatoimetaja Tõnu Ojala, tehnikaportaali Accelerista peatoimetaja Veli Valentin Rajasaar ning “Autojuttude” saatejuht Karl-Eduard Salumäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele