Kuidas e-poe vestlusaknast kõige rohkem kasu lõigata?

    Tänases saates räägime e-kaupluste vestlusakendest ehk chatidest. Testeshop asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad, miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, et kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused millele vastata ning kuidas teha kliendile mugavaks Chati kasutamine. 

     

    Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

     

    Saadet toetab DPD Eesti

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 10.08.2021
    KIIRUS:
    Kuidas e-poe vestlusaknast kõige rohkem kasu lõigata?
  • Hetkel kuum