Kuidas erivajadustega inimesi tõhusalt töökohal õppimisse kaasata?

    Üks suuremaid takistusi, mis on vähenenud töövõimega inimeste koolitamises ja digiõppes viimase pooleteise aastaga eriti teravalt esile kerkinud, on töötajate erinev digikirjaoskuse tase. Värskes „Õppetunnisˮ tulebki juttu sellest, kuidas kaasata erivajadustega inimesi paremini töösse, töökohal õppimisse, koolitamisse ja digiõppesse.

    Külas on Eesti Puuetega Inimeste Koja tegevjuht Anneli Habicht, Maxima personalijuht Lea Kimber, Eesti Vaegkuuljate Liidu juhatuse esinaine Külliki Bode ning EPALE saadik Katre Savi.

    Kimber jagab Maxima kogemust muu hulgas selle kohta, millisele kolmele olulisele punktile töötajate väljaõppes eriti rõhku pannakse. Neist esimene on juhtide arendamine ja seejuures teadlikkus eri töötajatega (ja ka erivajadustega inimestega) toimetulemisel. Teine sammas on mentorprogrammide juurutamine, mis tähendab, et iga uus töötaja saab mentori ja eraldi on mentorid koolitatud erivajadustega inimeste jaoks. Kolmandana arendatakse töötajate digikirjaoskust ja juurutatakse Coursy e-õppeplatvormi.

    Saadet juhib Äripäeva Personaliuudiste juht Kai Miller.

    • Õppetund
    • 17.06.2021
    KIIRUS:
    Kuidas erivajadustega inimesi tõhusalt töökohal õppimisse kaasata?
  • Hetkel kuum