Sel sügisel jõudis kuulajateni populaarne saatesari teemadest, millele tasub ettevõtlikul ja ettevõtlusega alustaval inimesel mõelda.
Saade toob kuulajateni väljavõtted neljast saatest, kus tuleb juttu sellest, kuidas kitarri toel rohkem müüa ja miks soovitamine rohkem müüa aitab, kuidas panna enda ettevõtte tootest rääkima enne selle valmimist, millist juhtimisstiili peaks viljelema tipptulemust sooviv juht ning miks end maailma nabaks pidav juht on ohtlik, kuidas astuda esimene samm välisturgudele müümise suunas
Saates saavad sõna müügikoolitaja Ekke Lainsalu, La Muu asutaja Rasmus Rask, IF Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde, EBSi lektor Peep Aaviksoo ja Brand Manuali strateeg Kaarel Mikkin, Müügitugi juht Rene Sildvee ja MarketMe asutaja Riina Kähri.
Saate pani kokku Rivo Sarapik.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.