"Meie poliitikat ei karda" – burgeriäri pidajad seisid selle eest, et noored riigikogu valiksid

    Söögikohaäri VLND Burger pidajad kulutasid hulga ressursse sotsiaalmeedia kampaaniale, millega ärgitati noori valima minema. Ettevõtte ühe omaniku Kris Sülla kinnitusel ongi ühiskonnaelus kaasa rääkimine nende jaoks tähtis.

    "Meie poliitikat ei karda. Kõik inimesed on sellega niikuinii seotud," lausus Süld Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta märkis, et varem on VLND toetanud näiteks vähemuste õigustega seotud algatusi.
    Viljandist alguse saanud burgeriäri neli omanikku on vanuses 25–27 aastat ning nagu Süld tähendas, koosneb ka nende klientuur suuresti noortest inimestest. Esialgne plaan oli luua noortele mõeldud valimiskompass, lõpuks mindi aga kampaania teed. Muu hulgas kaasati sellesse mõjuisikuid nagu näiteks Henrik Kalmet või Roosabanaanike.
    Sülla sõnul osutusid kampaaniaga seotud videod ilmselt kõige populaarsemateks terve VLND sotsiaalmeediakanalite ajaloos. "Brändi tuntusele aitas see kindlasti kaasa. Loodetavasti ka sellele, et noored inimesed läksid valima," ütles ettevõtja.

    Fotol VLND Burgeri omanikud (vasakult) Oskar Berggren, Kristo Leemet, Kris Süld ja Kristiin Elmat

    Foto autor: VLND Burger

    • Hommikuprogramm
    • 13.03.2023
    KIIRUS:
    "Meie poliitikat ei karda" – burgeriäri pidajad seisid selle eest, et noored riigikogu valiksid
  • Hetkel kuum