Nordic Milk: rohe-rongil esimeste seas olemine loob päriselt ka konkurentsieelise

    Keskendume jätkusuutlikkusele ja uurime, mida saab teha ja ka teeb Tere, Farmi Piimatööstuse ja Deary brände esindav piimatööstuskontsern Nordic Milk selleks, et tema tegevusega kaasnev negatiivne mõju keskkonnale oleks võimalikult väike.

    Nordic Milk on jaganud tegevused ja eesmärgid viide erinevasse kategooriasse ning võtame need saate jooksul ette – milline on mõju, kuidas seda on plaanis vähendada, millised on takistused ja kuhu plaanitakse jõuda.

    Räägime ka sellest, et roheteemadega tegelemine on ekspordi mõistes justkui hügieenifaktor. Juba täna nõuavad välispartnerid teatud tingimustele vastamist ja see eeldab ka hindamiste läbimist. Kestlikkuse teemade unarusse jätmisel on väljaspool Eestit edukaks saamine keeruline. Ja muutused ei toimu üleöö.

    Ettevõtte Nordic Milk kestliku arengu juht Katrin Tamm jagab ka soovitusi, kust ja kuidas võiks jätkusuutlikkusega alustada, kui see seni süsteemselt ette võetud pole.

    Saadet juhib Mai Kroonmäe. 

    Fotol Katrin Tamm, foto autor Mai Kroonmäe.

    • Sisuturundussaade
    • 17.06.2022
    KIIRUS:
    Nordic Milk: rohe-rongil esimeste seas olemine loob päriselt ka konkurentsieelise
  • Hetkel kuum