Reklaamiekspert soovitab, kuidas sotsiaalmeedias õige sihtrühmani jõuda

    Reklaamifirma Milos Reklaami juhi Brit Mesipuu sõnul kasutavad ettevõtted sotsiaalmeedia platvorme ja suunamudijaid enda toodete turundamises aina enam, kuid puudu jääb organiseeritusest.

    Mesipuu tõi näiteks, et kuigi kolmandik ettevõtteid on kasutanud oma teenuste reklaamimiseks suunamudijate teenuseid, ei ole 40 protsenti ettevõtjatest teenusega rahule jäänud. Mesipuu andis soovitusi, millist influencerit valida kuidas koostöö suunmudijaga soovitud tulemusi tooks. Lisaks rääkis Mesipuu, millistel puhkudel üht või teist sotsiaalmeedia platvormi kasutada, et jõuda õige sihtrühmani.

    Kuula intervjuud siit:

    • Hommikuprogramm
    • 15.04.2021
    KIIRUS:
    Reklaamiekspert soovitab, kuidas sotsiaalmeedias õige sihtrühmani jõuda
  • Hetkel kuum