Tänavusi erakondade valimissloosungeid analüüsides märgib reklaamiekspert ja loovjuht Uku Nurk, et neil on ühine joon – teiste erakondade valijaid püüdma ei mindud. Oma kampaaniat mõne sõnaga kokku võttes õnnestusid tema hinnangul kõige paremini aga sotsiaaldemokraadid.
“Sotsiaaldemokraatide valimisslogan “Toimetulek on julgolek!” on minu arvates okei sõnum, selle tekst on tugev. On suur oskus lühikese sloganiga juba öelda midagi ja tundub, et sotsiaaldemokraadid on sellega suhteliselt hästi toime tulnud,” rääkis Nurk.
Mida arvab ekspert teiste erakondade reklaamsõnumitest ja loosungitest, saab lähemalt kuulata intervjuust. Hommikuprogrammi juhib Linda Eensaar.
Fotol Uku Nurk. Foto: Raul Mee.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.