• OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,29%39 881,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,8
  • OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,29%39 881,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,8
  • 02.07.19, 10:40
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehnoloogiamaailma geeniustega võistlemist ei tasu karta

00:00
  • Rivo SarapikRivo Sarapik
Tehnoloogiamaailma geeniustega võistlemist ei tasu karta

Taxify juhi Markus Villigu sõnul ei ole tehnoloogiamaailmas võitmatuid tippe.

„Ma mäletan, et ise alustades oli mul alati tunne, et kuskil Ameerikas juhivad tehnoloogiaettevõtteid mingid geeniused ja nendega on väga raske konkureerida,“ rääkis Taxify juht ja asutaja Markus Villig raadiosaates „Äriplaani eri“. Pihta hakates sai ta aga aru, et neid ettevõtteid juhivad siiski inimesed ning kõik taandub sellele, kui palju on sul endal motivatsiooni asju ära teha. „Ei tasu liiga palju üle muretseda, et kõik need ettevõtted oleksid võitmatud.“

Villigu sõnul ei ole ka üks sõidujagamistippe Uber võitmatu. Ta märkis, et kui varasemalt on tekkinud internetiärides alati üks suur globaalne monopol, nagu sotsiaalvõrgustikes Facebook ning otsimootorites Google, siis transport on üks esimene valdkond, kus seda ei juhtu. Villigu sõnul on transporditurg piisavalt suur ja lokaalne, et seal tekivad kohalikud võitjad. „Venemaal, Hiinas ja Aasias on Uber juba alla andnud ja on tekkinud suur kohalik võitja. „Me näeme, et sarnane olukord tekib ka tegelikult rohkemates regioonides: pigem jääb alles üks-kaks tegijat, mitte nii, et on üks globaalne võitja.“ Taxify plaanib endale võtta esikoha Euroopas ja Aafrikas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele