Tiit Pruuli: sponsorlus saab olla enamat kui logode surnuaed

    Kuigi peamine põhjus, miks ettevõtjad kultuuri toetavad, on emotsioon, siis on ettevõtteid, kes on osanud sponsorlusest välja võtta maksimumi. Üheks heaks näiteks on Elisa, rääkis saates “Kultuur veab majandust” ettevõtja Tiit Pruuli.

    Pruuli sõnul võimendab Elisa PÖFFi väga võimsalt ja mitmekülgselt ning see toob kasu nii filmifestivalile kui ka Elisale endale.

    “Kui mul ei ole endal pealehakkamist, siis minusugune väiketoetaja satubki oma logoga sinna logode surnuaiale toetajate alumistes ridades,” kirjeldas Pruuli, miks jäävad võimalused tihti kasutamata.

    Räägime saates eraraha jõudmisest kultuuri ja sel korral jagavad enda kogemust ja mõtteid sponsorluse ja kultuuri rahastamisega seoses Go Groupi suuromanik Tiit Pruuli ja Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu.

    Külalised selgitavad, kuhu nende firmade toetus jõuab ja miks on valikud olnud just sellised. Teeme selgeks, kas Elisa toetusotsused tulevad kõik lahe tagant, kuidas mõjutab Pruulit Äripäeva rikaste TOPi kuulumine ja kuidas üks ettevõte võiks toetust vaadelda ja koostööst maksimumi võtta, nagu Pruuli sõnul näiteks Elisa seda väga hästi teeb. Põikame ka riikliku toetuse juurde ja kuuleme, mis selle juures saatekülalistele muret teeb.

    Saadet juhib Mai Kroonmäe.

    Fotol Tiit Pruuli ja Andrus Hiiepuu. Foto: Äripäev.

    • Kultuur veab majandust
    • 23.03.2023
    KIIRUS:
    Tiit Pruuli: sponsorlus saab olla enamat kui logode surnuaed
  • Hetkel kuum