Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Stuudios on Uku Nurk ja saatekülalisena Roone Roost, Vestige Verdant'i tegevjuht. Räägime peaasjalikult turundusest, sest ilma korraliku kommunikatsioonita ei ole võimalik viie aastaga jõuda orgaanilise kosmeetika brändiga maailmakaardile. Foto: Äripäev
Stuudios on Uku Nurk ja saatekülalisena Roone Roost, Vestige Verdanti tegevjuht. Räägime peaasjalikult turundusest, sest ilma korraliku kommunikatsioonita ei ole võimalik viie aastaga jõuda orgaanilise kosmeetika brändiga maailmakaardile. Saatejuhi pommküsimusele – kuhu see Fundwise'ist saadud raha läheb, vastab Roone rahulikult: „Peamiselt reklaami.“ Millised on Vestige Verdanti ostjad, millised on brändiväärtused, kus nad reklaami teevad ja veel paljudele küsimustele saate saates vastuse.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?